NSS Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 Girspaken min er litt "seig" å få inn i "starten" av selve giret. Virket som går "åpningen" er litt trang eller noe... Noen som har lignende problemer som dette med sin E34?? Noen som vet hva feilen kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2005 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Juli 27, 2005 Share Skrevet Juli 27, 2005 Vaselin? (spøk... =) Tror jeg skjønner hva du mener, min er ofte sånn når jeg girer fra andre til første, men ellers er den smooth. Du har ikke lite eller gammel ojle eller no sånnt? Nu tippe æ bare ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Juli 27, 2005 Share Skrevet Juli 27, 2005 Ok ? er dette problemet konstantt , eller gir det seg etter du har kjørt en tid. Hvis det er gammel olje på kassen , skal den uansett smøre bedre når tempen stiger og bilen har blitt kjørt litt. Gjelder dette alle gir ? Bilen min er også "seigere" og få i første en andre gir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2005 Problemet er konstant. Gjelder alle gir, men noen gir er bittelitt tyngre enn andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå