Bmw323i Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 jeg har veldig lyst til å gjøre noe med bmwen min. jeg hadde tidligere store planer, men jeg klarer ikke å gjennomføre disse, så jeg må gjøre noe litt mer moderat. jeg har en 325 motor liggende bak huset, men jeg orker ikke alt arbeidet med å hive denne nedi. Blir litt mye stress da jeg ikke vet hvor jeg skal koble de 2 sensorene som sitter på girkassa inn på det ledningsnettet jeg har nå. Jeg tenker nå på en kam (292 graders). de anbefaler sterkere ventilfjører med denne kammen. kan jeg ta disse fra 325 motoren? ventilene er vell også større på 325 motoren. er det mulig å ta disse fra 325 toppen å frese de inn i min topp? luftfilter og effektanlegg kommer også på sin plass. en kompis av meg har en 740 tic, så det hadde vært morsomt om jeg kunne dratt i fra han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Sett for guds skyld i den 325 motoren istedenfor å koste på masse kr i den du har!Blir billigere å bare skaffe kasse til 2,5 kontra trimkam,slipesett,ventilsliping,masse jobb og banning+tar tid før den er på veien igjen. Skaff kasse og bytt! Tar deg en helg maks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2005 joda, men jeg må bytte alle lagrer og simmeringer i motoren, stempelringer osv, itilegg så må jeg da kjøpe kam osv. så det blir mye dyrere sånt sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå