Gå til innhold

Trendgear @ Ebay.com <-Erfaring?

ChrZZ
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med å kjøpe fra Trendgear på Ebay?

--> http://cgi6.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewSellersOtherItems&userid=trendgear&completed=0&sort=3&since=-1

Masse masse billig der nemlig. SELV etter frakt til Norge.

F.eks.:

92-98 BMW E36 4DR HALO PROJECTOR HEADLIGHTS 1PC CHROME

1e_2.JPG

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&category=33710&item=7988597216

(BMW kom ikke før i 92 til USA, så går til 91 også)

((($110*1.08)+$48)*6,7)+600NOK = 1717,56 NOK (pluss moms = 2146,95)

Blir ihvertfall billigere enn de på Garvis Autospar, f.eks. (http://www.autospar.no/)

Som sagt, noen som har erfaring med dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet fra ham. Null problem, men tror det er litt hipp som happ med hvilke biler delene faktisk er til. For all del, det passer, men krever gjerne litt modifikasjoner. Den ene lista/spoileren jeg kjøpte tror jeg var fra ham (kan være en av de andre som har tilsvarende greier på Ebay). Den skulle være til E34, men var for lang. Måtte kutte bort et stykke på midten og lime sammen igjen før lakkering..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet fra ham. Null problem, men tror det er litt hipp som happ med hvilke biler delene faktisk er til. For all del, det passer, men krever gjerne litt modifikasjoner. Den ene lista/spoileren jeg kjøpte tror jeg var fra ham (kan være en av de andre som har tilsvarende greier på Ebay). Den skulle være til E34, men var for lang. Måtte kutte bort et stykke på midten og lime sammen igjen før lakkering..

Hehe. Hørtes ikke helt stabilt ut.

Menne.. det jeg tenkte på der, er ting som lykter, girforkorter, osv.

Lyktene, ihvertfall, er jo ting som helst burde passe hånd-i-hanske, eller hur?

Lite rom for modifisering eller bra av slike ting.

EDIT: hvor mye betalte du for frakt i USA, skatt i USA, og frakt til Norge? Regner med du også betalte norsk moms?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send selger en mail der du spør om hva han tar for å sende til der du bor, f.eks. "Norway, XXXX Oslo". Da får du som regel svar ganske kjapt. Legg sammen prisen på frakt og vare og gang med ca. 6.5.

Du kan også spørre om selger er villig til å sende som "gave" eller redusere verdien (den verdien som blir skrevet på selve pakken) til under 200 kr. Da slipper du å tenke på å betale mer enn det du har regnet ut selv (snyter staten for noen kroner).

Har selv handlet en del til MC'en på Ebay og spart meg mange tusinger tilsammen. Pass på å les feedback på folkene du kjøper av iallefall, og du kan også være obs på hvor raskt de svarer på mail osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send selger en mail der du spør om hva han tar for å sende til der du bor, f.eks. "Norway, XXXX Oslo". Da får du som regel svar ganske kjapt. Legg sammen prisen på frakt og vare og gang med ca. 6.5.

Du kan også spørre om selger er villig til å sende som "gave" eller redusere verdien (den verdien som blir skrevet på selve pakken) til under 200 kr. Da slipper du å tenke på å betale mer enn det du har regnet ut selv (snyter staten for noen kroner).

Har selv handlet en del til MC'en på Ebay og spart meg mange tusinger tilsammen. Pass på å les feedback på folkene du kjøper av iallefall, og du kan også være obs på hvor raskt de svarer på mail osv.

Hmm.. kan prøve. :)

Denne karen har bl.a. over 15 000 feedbacks. Rundt 98-99% possitivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...