P.I.B Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Mye action men fikk ikke så mye sommerfølelse av filmen/treffet da Film : http://film.df.durnk.org/2005/sommertreff-05-vol1.avi (45mb) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Stilig film, men er dette fra sommeren! Så jo mer ut som vinter/vår!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Kan noen da fortelle meg hvorfor det er snø og ingen spor av blader på trær!!? hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 sikkert fordi at treffet er et stykke nordover Men måte på hvor lenge snøen skal ligge der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 ja det var overraskende mye snø på treffet. jeg bor ca 50mil lengre nord og vi hadde ikke noe snø når treffet var. ryktene sa at de måtte brøyte som fy på bane området for å kunne ha treffet. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Merkelig det der. Var visst enda mere snø uka før da BMWCCN hadde treff Enda merkeligere når det var 20 pluss bare et par timer nord. Glad jeg ikke dro når jeg fikk se de bildene Sånn er det når du bor oppi gokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Jeg var jo der selv. Men ser at jeg må komme meg nærmere banen neste gang hehe.. Må bare si det. Den Mr2'n som vant premie for peneste bil, er så sykt pen! Og den Nissan 200 sx s13, er syyyyk. Har en annen film av sommertreffet, der hvor eieren går ut, popper opp panseret, stiller ladetrykket, setter seg inn i bilen igjen og lager skikkelig show for publikum! Det er heftig det. Ellers så er det vel volvo som lager mest røyk på sladd Så forresten også en M3 der! var skikkelig strøken.. <3 -Takk for filmen- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juli 27, 2005 Share Skrevet Juli 27, 2005 Det er en kompis av en kompis av meg fra sortland, som har en rå Volvo S90R, dette er noe han har bygd selv av en 740 og en 960. Denne bilen er råå til å være volvo da.. Jeg vet han har vært på ACR tidligere men vet ikke om han var der på sommertreffet i år da..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå