Bergen Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Lurer på om det er noen som kan forklare meg feilen her. Har nett fått satt på nye bremseskiver og klosser. Men, når jeg bremser "lett" i høy fart rister det noe for J...... i rattet. Har kjørt med det i to uker slik? Skadelig? Ide om hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 er det ikke opphengskuler da? var det til meg iallefall...var nesten så de datt ut det er bare å løft den opp å prøv å beveg på brua...så kjenner du om den er løst...iframkant mot skivene.. Mvh Stian S... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2005 Kanskje det.......Men eg kan ikke huske at det var slik før jeg fikk skiftet klosser og skiver? Kan de være feilt montert? Dritt i mellom? Kan bremseskivene være vridd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gizle Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Kunne vel kansje gitt oss ett hint om hva bil det dreier seg om, slik at vi kan få gitt ett greit og nøyaktig svar? E34 & E39 : Kasterstag med foring og kule. Komplette koster såvidt under 2000 kr stykket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2005 upps......sorry.... 523-97mod... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gizle Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Retta ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 tja...kan vær at du har feil montert de da...men jeg vet ikke jeg...har ikke bilen foran meg heller så...man du kan no ta av hjulet å sett en person i bila å trykk pen på bremspedalen og dra rundt hjul...men som sakt det er vanskelig for meg å si va som er galt..men du har no fått en pekepine iallefall Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2005 Jau..kan det! Er et verksted som har montert dem! Men, di har jo selvflgelig sommersteng nå, så jeg får ikke klaget. Skal på lang tur med bilen nå, kan det gjøre vondt verre å kjøre med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Jeg hadde det samme problemet for en id tilbake og det var kast i den ene nye skiva! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 har du bremset hardt i nermeste fremtid etter du skifta de, så er jeg sikker på at skivene dine har varmeslått seg! nye skiver er ikke så harde, de herdes etterhvert som du kjører! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen Skrevet August 2, 2005 Forfatter Share Skrevet August 2, 2005 kjerringen som har kjørt bilen etter nye skver kom på.....Tviler på at hu kjører ann så hardt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet August 2, 2005 Share Skrevet August 2, 2005 jeg kan ikke tro at hverken hjullager eller foringer og ende ledd har noe godt av å bli kjørt lenge med dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320d_stasj Skrevet August 2, 2005 Share Skrevet August 2, 2005 kan være at lodda på felgene dine ikke er der de skal være, eller at de ikke er der, eller vargang i skivene som flere har sagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen Skrevet August 5, 2005 Forfatter Share Skrevet August 5, 2005 IIIIHAAA! Feilen er løst. Var nok skivene som hadde vridd seg. Spesielt på ene siden. Vet ikke helt hvorfor. Er antageligvis en feilproduksjon. Ikke vet jeg..... Takker for goe forslag!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Det er nok at du bremser hardt å treffer en sølepytt. fattern opplevde det...skiva vride seg å det ble kast i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå