Bimmerlars Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Hallo hallo! Noen som vet hvilken differensial som har utvekslinga mest mot akselrasjon av 318 og 325 diffen? E30 altså. Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 318, men du har vell liten sjangs for å finne en slik med diffbrems,, noe som absolutt er en fordel viss du vill ha aks.. ellers blir det kun enhjulsspinn. å det er ikkje aks,vennli akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2005 Sitter 318 understell på bilen nå, skal ha på 325 understell (hele baktsillinga og forstillinga) Han jeg kjøpte bilen av, sa at den 318 diffen som sitter der, sperra 80%. Stussa litt over det. Men det slapp på begge hjula noen ganger, og noen ganger på ett. Så det er vel tvilsomt. Skal skru den opp og se når jeg får det av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Juli 27, 2005 Share Skrevet Juli 27, 2005 mmm.... høres ut som en god ide Spørsmålet er om den tåler kreftene fra 325 motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Juli 27, 2005 Share Skrevet Juli 27, 2005 Alle rekkesekser-motorene trenger den store differensialen for å takle det store momentet som de motorene gir. I tillegg har M3 stor differensial. Bimmerlars: Si fra hvis du skal selge den 318-diffen, jeg trenger muligens en sånn (med sperre). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juli 27, 2005 Share Skrevet Juli 27, 2005 er det ikke bare huset som er ulikt da? eller er delene inni også ulike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Juli 27, 2005 Share Skrevet Juli 27, 2005 er det ikke bare huset som er ulikt da? eller er delene inni også ulike? Ifølge en flink mekaniker i drammen, så er det ikke de samme delene inni (større og mer solide tannhjul i de store diff'ene). Men akslingene passer om hverandre. Hvis du vil ha en stor diff istedenfor en liten, så er det bolt-on. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå