Frank Skrevet Juli 27, 2005 Share Skrevet Juli 27, 2005 Hvilke sommer festivaler har du hvert på/ skal på? Legg ut noen kule bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Skrevet Juli 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2005 Selv har jeg hvert bare rolig i sommer, har hvert på Selbu festivalen å skal på Storås festivalen i helga!! Har hvert slapp med bilde taking, men kommer bilder etter helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Juli 27, 2005 Share Skrevet Juli 27, 2005 Var på Midnattsrocken i Lakselv i helga! Var knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 27, 2005 Share Skrevet Juli 27, 2005 Har vært på HS Festivalen og Sommerfestivalen i Selbu. Mulig det blir Storås til helga ja Også skal jeg nok oppi Tydaln i August Har og planer om å dra på Gatebilfestivalen til Nordmøre Gatebil Klubb..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juli 27, 2005 Share Skrevet Juli 27, 2005 jeg skulle på Tromsø Open Air festival... men som sakt, militære satte en stopper for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knp86 Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 tenkte meg på målrock festivalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Har vert paa Laksfestival og MoldeJazz.. Skal paa Gatebilfestival i Surnadal 6 August Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå