Gå til innhold

Rust o.l?

francez
 Share

Anbefalte innlegg

Vel.. Min var strøken, men utrolig dyr i drift og mye vedlikehold på den... Skal til Bardu på fredagen og se på bilen, men regner vel med jeg kjøper den :) er en -87.mod, men var ikke så my rust ettersom hva jeg forstod på fyren ;) Noen som selger Styling til meg billig? Trenger skjørt, spoiler bake og kanskje eff.anlegg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de sier over.

Bmw ruster i dører (legg deg på bakken og la fingeren skli langs dør kanten , kjenner du ujevnheter er det rust der) , kanaler, hjulbuer (forran og bak) , bakluka, hjulbrønner, løft opp reserve dekke og se nedi der også. Ja. titt NØYE på bilen . Ellers er det jo e30 billig biler og en bil fra 88 uten rust er Meget skjelden :wink:

Er det ikke det på den, er det sikkert gjort noe arbeid. Spør isåfall om hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. bilen er fra -87, og det hørtes ut som det var en med litt peiling på biler jeg snakka med (har selv endel peiling, men fint lite ang. BMW >_O) Tar med meg min far nordover da han har extremt my peil på biler osv, får vel se hva han også finner ut, men litt kjipt å dra helt oppover dit for å se at bilen er ett harv også dra nedover til Bodø igjen uten bil =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nokk ikke det er så ille som det.

Da skal selger vere utrolig kort tenkt å frekk!

Hvis jeg hadde dratt så langt for og se på en bil, og funnet ut at den egentlig kun er brukenes til og dyrke poteter i, hadde jeg klappa til fyren og forlangt kjøregodt gjørelse. (kansje i omvendt rekke følge, pennger først og klapp etter på)

Håper du blir fornøyd og at han som har eid bilen har passet på den :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda... Hørtes ut som om at den var i fin stand, Nye bremser var påsatt idag og i morgen skulle den på etterkontroll hos biltilsynet, jeg drar på fredagen og forhåpentlighvis kjører jeg hjem som en lykkelig eier :) Jeg holder dere oppdatert og slenger vel opp ett bilde av bilene så snart jeg får kommet meg hjem og tatt noen ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøsses, hva er det slags biler dere har hatt folkens?? jeg er billakkerer, og dreven bmw entusiast, og e30'n har problemer med fremre del av bakre hjulbuer (der samler det seg mye dritt) men bortsett fra det er det ikke noe spesielle steder e30 har svakheter med rust... selvfølgelig ruster alt, hvis man gir beng i bilen, men ved normalt vedlikehold er e30 en av de bedre fra 80-tallet! sorry at jeg sier imot dere folkens, men jeg har vært borti mye e30! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøsses, hva er det slags biler dere har hatt folkens?? jeg er billakkerer, og dreven bmw entusiast, og e30'n har problemer med fremre del av bakre hjulbuer (der samler det seg mye dritt) men bortsett fra det er det ikke noe spesielle steder e30 har svakheter med rust... selvfølgelig ruster alt, hvis man gir beng i bilen, men ved normalt vedlikehold er e30 en av de bedre fra 80-tallet! sorry at jeg sier imot dere folkens, men jeg har vært borti mye e30! :D

Har du aldri vært borti rust under frontruta på E30?? Hmmm, snodig.

Det var forøvrig eneste plassen min hadde rust. Den er nå heldigvis borte. Og ja, min er og en 87, som omtalte bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...