Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! I løpet av vinter'n skal jeg lakkere motorsykkel'n. Hva synes dere om fargen på Randy Sparre's E30?

Bilde av sykkel'n og Randy Sparre's E30;

DSC02549.jpg

010.jpg

Er det tilfeldigvis noen som vet navn og fargekode på den? Det er en original Honda-farge etter hva jeg har fått med meg.

Skrevet

Har akkurat funnet ut at fargen heter Electron Blue Pearl. Det er svart og denne fargen det står i mellom. Eventuelt en mørkere blåfarge. Den skal uansett lakkeres pga. svært dårlig lakkarbeid av forrige eier.

Skrevet

S14, får se hva det blir til med custom-jobben på bakdelen. Skal undersøke litt om pris på brukt bakdel/-sete fra ZX-9R. :) (Tenkt deg hjem i helga forresten?) Og Kjetil, tror det hadde blitt jævlig bra med hvite felger på blå sykkel, men det er no jævla drit å holde reint da... Så, spørsmålet er nå først og fremt; skal jeg lakkere sykkelen blå eller svart??? Så får jeg tenke ut etter det om det blir Electron Blue Pearl eller Kawasaki blå, eller svart blank mot Diamantscwharz Metallic... Trenger hjelp her!!! help.gif

Skrevet

Har du et bilde av sykkelen som har endel bedre oppløsning da? Er så og si umulig å klare noe i Photoshop viss man har et bilde med dårlig oppløsning/kvalitet. Prøvde litt nå nettop, men blåfargen ble alt for mørk i forhold til 9R fargen.

Skrevet

Se der Tåmi.... :D Hadde faktisk tenkt å nevne Yamaha sin blåfarge også, når jeg nevnte ZX-9R blåfargen. Har selv hatt en blå R1, sinnsykt fin farge!

Du med ZZR'en (glemt hva du heter nå... :oops: ): Skal du først legge kroner i ny lakk på sykkelen, så hadde jeg ikke villet lakka den svart! Litt kjedelig liksom... Sykkelen din står ikke fram i mengden i alle fall!

Hvite skruzuki-felger må være en pain in the you-know-where å holde rene! Svarte felger er knall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...