kaospiloten Skrevet Juli 27, 2005 Share Skrevet Juli 27, 2005 Etter at jeg monterte el-vifte på raditoren virker det som motoren ikke blir skikkelig varm. Det blåser varmt fra kupevifta men tempmåleren beveger seg nesten ikke opp. Skrudde opp lokket til ekspansjonstanken mens motoren gikk da "veltet" det opp vann i to omganger med ca 5 sek mellomrom, skal det være sånn?? Vannet var veldig varmt så jeg lurer på om det kan være enten temp-sensoren eller selve instrumentet som ikke funker. Jeg har prøvd å justere termostaten til el-vifta sånn at den starter seinere men temp måleren viser det samme. Noen som har noen tips om hva dette kan være?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaospiloten Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2005 ingen???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Høres ut som du har luft i systemet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaospiloten Skrevet Juli 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2005 Høres ut som du har luft i systemet ditt. Jepp,det var luft i systemet pluss at det er dårlig jording til instrument belysning og tempmåler. Noen tips om hvor til å begynne å lete?? Er det et jordingspunkt under dasjbordet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå