M3cabriolet Skrevet Juli 28, 2005 Skrevet Juli 28, 2005 har en basskasse med 2 stk. 12" audiobahn elementer på 400w rms pr stk, og en boss 4x300w forsterker! kassa er spesialbygd til e36 cab i mdf, og trekt med samme stoff som bagasjen på e36'n, og er ideell for evt større elementer og! jeg er litt usikker på om jeg selger dette, tenkte kanskje å ha det i m3'n, men er ikke så gla i å putte mer vekt i en allerede tung bil... noen som vet hva de kunne bydd for detta? evt, kan utstyret sees i hamarområdet!
Hhenrik Skrevet Juli 28, 2005 Skrevet Juli 28, 2005 ta det du betalte for komponentene, å trekk av 50% så har du en flott salgspris. Er det ikke det som er tingen da, er den brukt, så faller prisen 50% Vertfall slik i mitt miljø.
M3cabriolet Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Skrevet Juli 28, 2005 jeg vet ikke hva dette har kostet... jeg kjøpte en ferdig kasse til 4500,- fra audiobahn, men den passet ikke i cabriolet, så jeg fikk et bilstereofirma til å bygge en tilpasset til bilen, det kostet 2500,- i arbeid, forsterkeren husker jeg ikke prisen på...
Hhenrik Skrevet Juli 29, 2005 Skrevet Juli 29, 2005 trenger forsterker, å du hadde jo en kraftig en, veldig intresert. Gammel er forsterkeren? litt mer info om den hadde vært bra.
M3cabriolet Skrevet August 1, 2005 Forfatter Skrevet August 1, 2005 hmmm... tenkte å selge alt samlet da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå