R Andersen Skrevet Juli 28, 2005 Skrevet Juli 28, 2005 siden været er så dårlig og vi ikke får sett på damer i bikini, så tenkte jeg at jeg kunne legge ut et bilde her.. i tilfelle dere hadde glemt hvordan det så ut.
NSS Skrevet Juli 28, 2005 Skrevet Juli 28, 2005 Ingen fare for at vi glemmer hvordan det ser ut, men en liten oppfriskning er bare bra Hvertfall om det ser såpass bra ut.
mAZE Skrevet Juli 28, 2005 Skrevet Juli 28, 2005 Ja det er vel ikke det verst man kan legge øynene på nei. Er det noe som er finere enn å se på enn BMW, så må det være dette.
Custom Edition Skrevet Juli 28, 2005 Skrevet Juli 28, 2005 regner med og se endel av "det der" om 12 dager da jeg trekker til varmere strøk i 14 dager men alikavel..hun skal få bli med i bagasjen hvis hun vil hu der assa
Gunnar Skrevet Juli 28, 2005 Skrevet Juli 28, 2005 siden været er så dårlig og vi ikke får sett på damer i bikini, så tenkte jeg at jeg kunne legge ut et bilde her.. i tilfelle dere hadde glemt hvordan det så ut. Pfft, det får man det så.. Jeg har studert flott dame på 24 i diverse bikinier live i et par timer nå.. Skal på tur i morgen, så madammen måtte ha seg ny bikini. Tråla Kappahl, Lindex, Cubus, H&M.. normalt sett en ganske kjedelig runde, men siden jeg måtte se henne i alle bikiniene var det ikke akkurat fælt.
Divine Skrevet Juli 28, 2005 Skrevet Juli 28, 2005 siden været er så dårlig og vi ikke får sett på damer i bikini, så tenkte jeg at jeg kunne legge ut et bilde her.. i tilfelle dere hadde glemt hvordan det så ut. Pfft, det får man det så.. Jeg har studert flott dame på 24 i diverse bikinier live i et par timer nå.. Skal på tur i morgen, så madammen måtte ha seg ny bikini. Tråla Kappahl, Lindex, Cubus, H&M.. normalt sett en ganske kjedelig runde, men siden jeg måtte se henne i alle bikiniene var det ikke akkurat fælt. he he he.. amen. Det er runde som gir oss gutta noe igjen også , og ikke bare tomt minibank kort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå