AC^ Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Jeg lurte på om det er noen som har noen erfaring med disse delene med tanke på levetid og funksjon?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Bruk biltema deler til gamle volvoer og japser,har kun brukt bremseskiver bak fra biltema og de er ok,men andre deler tør jeg ikke bruke ,har en bedre følelse når jeg kjører orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Mange deler som selges hos Biltema er orginale BMW deler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 såvidt jeg har forstått er de fleste originale bmw filter produsert av mahle, disse selges billig hos oem forhandlere. hva biltema selger vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2005 Plugger å sånt da? Noen som har erfaring med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Plugger å sånt da? Noen som har erfaring med det? Der ville jeg kjøpt de som er orginalt til motoren din! Det har ikke Biltema tror jeg. Men har du en av de mindre motorene eller en gammel bil er tilsvarende plugger sikkert like bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå