Riefarn Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Når jeg kjøpte bilen i fjor sommer var bilens kanaler lakkert og gjort i stand.... Nå i dag ser jeg rust rundt "Jekkehullene" i kanalene, og techtylen under rust jekkepunktene er borte og det ruster som f... Har tenkt å pusse de helt ned, få vekk all rust og legge på ny techtyl.. Hvordan tar jeg lettest bort den gamle techtylen? og noen som har erfaring med hvordan jeg bør gå fram? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 har du tilgang til sandblåsings utstyr så det ikke noe som er bedre enn det..det kommer til i porene i metallet og.. Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2005 tenkt litt på det ja.... se om jeg får tak idet.... tar det techtylen og eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Jeg ble også litt overrasket når jeg så rust under jack paddene på min E36. Jeg er ganske sikker på at "alle" E36 har rust på akkurat dette stedet. Men saken er at det ikke har en dritt å si. Det er ca 1 cm med stål der og det tar hvertfall 50-100 år før det har rustet gjennom. Jeg pusset ned rusta og lakket over men etter 1 mnd er lakken slitt bort pga jackpaddene og rusta er tilbake. Enkleste er å la det være i fred ettersom det ikke har noe betydning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Jeg hadde rust på det ene jekkefestet. Leverte den inn til reparering, og da skar de et hull under (siden rusten kom innenifra) og fjernet all rust. Så nå kommer den ikke tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå