Filur Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av min doning. Originalt en 520i men ombygd til en 535i. Kunne vært artig å høre hva andre synes om den Akkurat byttet til hvite blinkers forran og det ble veldig pent i forhold til de orange som var der. Er på utkikk etter en refleksplate bak og lyktespoilere forran for pynte på litt ekstra, så hvis noen har noe sånt liggende er jeg interresert Ellers så har jeg planer om å plaste igjen en STOR brest i bakfangeren ( pokkers snø som pakker seg inn overalt ) og så vurderer jeg å lakkere listene i bilens farge men er usikker om lakken vil flasse av etterpå... *Har endret størrelsen på bildene slik at de blir enklere å laste* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 pen den... kunne tenke meg en slik en ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Eneste jeg ikke likte var hengerfestet og de orange blink-pærene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Eneste jeg ikke likte var hengerfestet og de orange blink-pærene. Litt enig der ja men ellers var jo bilen pen den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Juli 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2005 har vurdert å ta en black & decker vri og kappe hengerfestet av og plaste igjen hullet for det er ikke originalt... ser litt stygt ut på nært hold men får se hva som skjer... må få tak i spraylakk i bilens farge før jeg begynner å gjøre noe som helst, ikke bare bare å få tak i sånt ute på bygda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 jepp fin bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet August 1, 2005 Share Skrevet August 1, 2005 har vurdert å ta en black & decker vri og kappe hengerfestet av og plaste igjen hullet for det er ikke originalt... ser litt stygt ut på nært hold men får se hva som skjer... må få tak i spraylakk i bilens farge før jeg begynner å gjøre noe som helst, ikke bare bare å få tak i sånt ute på bygda fin bil ja.. lite råd: hold deg unna black & decker. sett heller bilen din på en bukk, og demonter hengerfestet.. en enkel. og bedre operasjon. om du en dag skulle ha bruk for det.. du får også tak i ett orginalt deksel som skal over hullet som er igjen i fangeren etter h.festet. skal du lakkere plastikk.. kjøp deg plast-grunner.. inneholder små sølv-partiker som setter seg i plast. hvilket igjen gjør att lakken ikke vil flase av:) og ja.. jeg har refleks plate til e34 sedan som du kan få kjøpe av meg:) lykke til. fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet August 1, 2005 Forfatter Share Skrevet August 1, 2005 tror nok jeg kommer til å skrue det løs ja, har en bukk tilgjengelig så det blir nok lett sak. når det gjelder hullet som blir igjen så må nok det plastes fordi hullet er skåret ut for hånd av forige eier for å passe hengerfestet. Har nettopp oppdaget en elektrisk feil i bilen, fikk ikke start på den hær om dagen og fant ut at batteriet var tomt.... Årsaken er at noe i alarm og sentrallås systemet ligger og tapper batteriet mens bilen står, hele 2 ampere...!! Skjønner ikke helt hvor denne feilen kan komme fra så jeg må nok frem med måleapparat å lete. Noen tips til hva det kan være???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet August 1, 2005 Share Skrevet August 1, 2005 Pen bil ja:) Kan jo være kjekt med hengerfeste også da, selv om det kanskje ikke er så pent. Det er vel en bruksgjenstand og ikke en utstillingsbil du skal ha den som? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet August 1, 2005 Forfatter Share Skrevet August 1, 2005 Pen bil ja:) Kan jo være kjekt med hengerfeste også da, selv om det kanskje ikke er så pent. Det er vel en bruksgjenstand og ikke en utstillingsbil du skal ha den som? Eller? Begge deler egentlig. Skal ikke stille bilen ut men vil at den skal se bra ut. Bruker aldri h.festet og jeg synes det trekker ned litt på utseende, så hvis jeg klarer å ta det bort og dekke hullet så gjør jeg det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet August 1, 2005 Share Skrevet August 1, 2005 Det kan jo hende syset til bakasjerommet ikke slår seg av, eller lyset som sitter under panseret?? bare forslag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet August 1, 2005 Forfatter Share Skrevet August 1, 2005 en mulighet det ja... men tror ikke det vil trekke 2 Ampere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet August 5, 2005 Forfatter Share Skrevet August 5, 2005 En liten oppdatering med nypolert bil Min svært fotogene hund... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå