Riefarn Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Har et par 17" hjul liggende, tidligere sommer hjulene mine... men er byttet ut for de var stygge og litt slag i de.. men tenkt å pusse og lakkere de igjen.... kan jeg bare bruke "vanlig lakk" da? skal muligens brukes som vinterfelger, så om det bare holder en vinter el 2 gjør ikke det noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 på mine felger ble de sand/glass blåst, for så å legge noen gode lag med vanlig lakk på, for så å kjøre på med klarlakk, å mine holde som bare det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2005 høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 glassblås felgene! ikke sandblås dem. du får kjøpt felglakk på div bilrekvisitabutikker/bensinstasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2005 glassblås felgene! ikke sandblås dem. du får kjøpt felglakk på div bilrekvisitabutikker/bensinstasjoner. Glassblåsing er det div firmaer som gjør eller? dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 glassblåsing bør ikke være for dyrt. Jeg gjør det på jobben selv, og si at for å glassblåse 4 felger tar det ikke mer enn en time. 1 times arbeid + litt ekstra for glass. Kan ikke koste for mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Blir utruli bra med glassblåsing! Har sett resultat før/etter... Anbefales!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå