Gunnar Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Noen her inne som tilfeldigvis har litt erfaring med forskjellige dekktyper til firehjulstrekkere? Trenger nye sommerdekk på dama sin bil. Sitter 205/70-15" på den originalt. Vil gjerne ha litt rimelige dekk som er greie på vått føre og har bra mønster slik at de tåler litt grus og gjørme. Klarer jo sitte fast på vått gress med de som står på nå... Desverre kryr det ikke akkurat av tester med slike dekk i, så erfaringer hadde vært fint. Har lyst til å slippe dette igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Jeg har satt meg fast på vått gress med sprell ny Tahoe med sprell nye dekk.. vått gress er jævlig glatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2005 Hehe. Er klar over det, men nå står det helt vanlige personbildekk på bilen, og de har knapt et par mm mønster igjen. Ikke akkurat bra grep i de. I tillegg ligger snøen noe sinnsykt igjen her inni skauen. Kan være bart overalt ellers, mens den 1km grusveien inn til huset her kan ha en del snø- og ispartier langt etter snøen ellers er borte, så da hadde det vært fint med dekk som sitter litt. Er så kjedelig å kjøre med piggdekk på bar asfalt langt utover våren bare pga. noen snøflekker. Jeg lå og ralla rundt med 18" sommerdekk på snøen her lenge etter påske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Vi bruker Nokian Hakkapellita 'Offroad' på begge våre 4x4 Hiace'r å aldri hatt noe problem med det Dette inkluderer skogbilveikjøring i bratt terreng. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 bare ikke kjøp bridgestone.. det sto noen sånne på jobbilen min. En L200. de var søppel. nå er det montert noen dunlop knastedekk.. mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 bare ikke kjøp bridgestone.. det sto noen sånne på jobbilen min. En L200. de var søppel. HeHe... En kamerat av meg sa akkurat det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Noen som har innsikt i 33x10,5" dekk f.eks? Hva kan man kjøpe som er bra å bruke på vinter og sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå