electrictony Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Her er bilen jeg hadde utrolig moro med mens jeg eide den Min 320i 24v 92-modell med 150 hestekrefter Solgte den kun fordi det var veeeldig vanskelig å få inn et barn i en 2-dørs bil Men utrolig bra bil! Skal slenge opp noen bilder av min 520IA om ikke altfor lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 sikker på det var v6 maskin?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 R6 mener du vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
electrictony Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2005 Akkurat det med V6 er jeg usikker i Selger lurte meg sansynligvis til å tro at det var en V6 maskin, men jeg undersøkte det aldri. Ville lissom ikke vite sannheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Akkurat det med V6 er jeg usikker i Selger lurte meg sansynligvis til å tro at det var en V6 maskin, men jeg undersøkte det aldri. Ville lissom ikke vite sannheten Det er vel like mye v6 i den som det er v4 i min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
electrictony Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2005 Huffda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
electrictony Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2005 Man lærer så lenge man lever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Men bilen var uansett pen den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
electrictony Skrevet Juli 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2005 Thanx Endelig en positiv tilbakemelding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Var det du som lakka baklyktene røde? Ryggelyset og blinklyset lyste fint rødt tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Akkurat det med V6 er jeg usikker i Selger lurte meg sansynligvis til å tro at det var en V6 maskin, men jeg undersøkte det aldri. Ville lissom ikke vite sannheten he he he... selger ante ikke hva han snakket om, bortsett fra at det var 150 gamp og 6 cyl. Bmw er kjent for rekke sekkserene sine. Så ikke føl at du ble lurt, desutten låter det mye bedre en V6 og det er hvist ikke rare forskjellen på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 pen den ja. 2100 inlegg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
electrictony Skrevet August 2, 2005 Forfatter Share Skrevet August 2, 2005 Var det du som lakka baklyktene røde?Ryggelyset og blinklyset lyste fint rødt tenker jeg Ja, jeg brukte klarlakk. Sprayet det forsiktig over to dager. Synes resultatet ble ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
electrictony Skrevet August 2, 2005 Forfatter Share Skrevet August 2, 2005 Akkurat det med V6 er jeg usikker i Selger lurte meg sansynligvis til å tro at det var en V6 maskin, men jeg undersøkte det aldri. Ville lissom ikke vite sannheten he he he... selger ante ikke hva han snakket om, bortsett fra at det var 150 gamp og 6 cyl. Bmw er kjent for rekke sekkserene sine. Så ikke føl at du ble lurt, desutten låter det mye bedre en V6 og det er hvist ikke rare forskjellen på de. Jeg har fortsatt plakaten fra selgeren der det faktisk står V6, så jeg kunne egentlig krevd å få penger tilbake for villende markedsføring av bilen. Men det blir litt dumt etter så mange år nå. Er kjempefornøyd med min 520IA, første gang jeg kjører bil m/ automat og det frister lissom ikke lenger å gå til manuell giring Men jeg er helt enig i det du skriver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
electrictony Skrevet August 2, 2005 Forfatter Share Skrevet August 2, 2005 pen den ja. 2100 inlegg.... Thanx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå