Gå til innhold

Min 320i 24v

Anbefalte innlegg

Her er bilen jeg hadde utrolig moro med mens jeg eide den :)

Min 320i 24v 92-modell med 150 hestekrefter :P

Solgte den kun fordi det var veeeldig vanskelig å få inn et barn i en 2-dørs bil :)

Men utrolig bra bil! 8)

Skal slenge opp noen bilder av min 520IA om ikke altfor lenge :D

bmw018zj.th.jpg

bmw035mn.th.jpg

bmw021kx.th.jpg

bmw040bs.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det med V6 er jeg usikker i :shock:

Selger lurte meg sansynligvis til å tro at det var en V6 maskin, men jeg undersøkte det aldri. Ville lissom ikke vite sannheten 8)

he he he... selger ante ikke hva han snakket om, bortsett fra at det var 150 gamp og 6 cyl. Bmw er kjent for rekke sekkserene sine.

Så ikke føl at du ble lurt, desutten låter det mye bedre en V6 og det er hvist ikke rare forskjellen på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det med V6 er jeg usikker i :shock:

Selger lurte meg sansynligvis til å tro at det var en V6 maskin, men jeg undersøkte det aldri. Ville lissom ikke vite sannheten 8)

he he he... selger ante ikke hva han snakket om, bortsett fra at det var 150 gamp og 6 cyl. Bmw er kjent for rekke sekkserene sine.

Så ikke føl at du ble lurt, desutten låter det mye bedre en V6 og det er hvist ikke rare forskjellen på de.

Jeg har fortsatt plakaten fra selgeren der det faktisk står V6, så jeg kunne egentlig krevd å få penger tilbake for villende markedsføring av bilen. Men det blir litt dumt etter så mange år nå. Er kjempefornøyd med min 520IA, første gang jeg kjører bil m/ automat og det frister lissom ikke lenger å gå til manuell giring :)

Men jeg er helt enig i det du skriver :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...