mcfire Skrevet Juli 20, 2010 Skrevet Juli 20, 2010 Da har jeg fått byttet. Satte igang med å nappe ut hanskerommet, da kom bildene tilbake i hodet og jeg husket fremgangsmetoden. Niklas: jeg skulle tatt bilder, men mulig du finner denne linken nyttig.
Niklas Skrevet Juli 23, 2010 Skrevet Juli 23, 2010 Da har jeg fått byttet. Satte igang med å nappe ut hanskerommet, da kom bildene tilbake i hodet og jeg husket fremgangsmetoden. Niklas: jeg skulle tatt bilder, men mulig du finner denne linken nyttig. Denne guiden såg veldig bra ut! No veit eg kor filteret er plasser (obs: ser i guiden at han skrur av hanskerommet, det skal ikkje vera nødvendig. Ein skal kunne nå filter ved å bare ta av sparkeplate under hanskerom=)
Fyril Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 Har bildene sluttet å fungere for alle? Eller er det bare meg?
huldra66 Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 Har bildene sluttet å fungere for alle? Eller er det bare meg? Nei ser ut til att de ikke virker lenger
Bmw328Cab Skrevet Oktober 11, 2010 Skrevet Oktober 11, 2010 Virker ikke etter forumoppdateringen... Gunnar? Vi skulle gjerne hatt et eget DIY "fane" eller forum om du vil Hehe... Slik som gamleversjonen, evnt også med motorkoder og oljemengder. Savner de ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå