Psyfoon Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Er et E28 M5 ratt verd noe eller finns det flust av dem? Likt det rattet på bildet her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teekay1983 Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Er vel ikkje hver dag de er tilsalgs, men det finnes alikevel en god del av dem. For 500,- kroner får du sikkert bud på dagen, men de selges for rundt 1000,- som er en god pris for både selger og kjøper dersom rattet ser bra ut. Det er nok mange som vil bytte ut det store, tynne orginale E28 rattet. Men M rattet passer bare på modeller etter 1985 (tror eg). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 jeg vil si at det rattet er likt ett vanlig E30 M ratt, og de er det jo voldsomt mange av. her er i min forrige bil http://www.itberg.no/bil/318/vinter_0004.JPG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Juli 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2005 Ja, kan hende det er et E30 M-ratt. Hadde det i min E30 en gang i tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Ja, kan hende det er et E30 M-ratt. Hadde det i min E30 en gang i tiden Hadde samme rattet i min E30, men mener det var noe mindre og litt tykkere å holde i, eller er det bare bildet som lyver...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2005 Er ikke sikker på målene, men jeg synes også at M-rattet i E28 ser en del større ut en i E30. Tykkelsen tror jeg er det samme, men hvis rattet er større ser det kanskje tynnere ut..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juli 31, 2005 Share Skrevet Juli 31, 2005 Er ikke sikker på målene, men jeg synes også at M-rattet i E28 ser en del større ut en i E30. Tykkelsen tror jeg er det samme, men hvis rattet er større ser det kanskje tynnere ut..? Du har nok rett i den antagelsen. Uansett liker jeg dette rattet veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Juli 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2005 Ja, det er et godt ratt Men jeg tror ikke jeg vil selge det. Følger veldig mange gode minner med det rattet, er det eneste jeg har igjen etter min først bil.. Dessuten kan det jo hende det blir en E30 igjen en gang i tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 Er et E28 M5 ratt verd noe eller finns det flust av dem? http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kjopsalg/annonse.aspx?Id=238 tydeligvis 250 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 mtech 1-ratt... verdt en tusing om du treffer rette kjøper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå