MortenGB Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Min 318i, E36 har begynt å riste noe sinsykt. Merker ikke noe spessielt til det når jeg kjører på fin asfalt, men når jeg kjører på gammel asfalt som veiskrapa har herja med, så rister det noe jævlig når jeg kommer over 80 km/t. Merker og risting ved nedbremsing. Det er ikke felgene som det er noe galt med, har testa med forskjellige. Hva er det som er gåent? Bremseskiver, foringer, eller bærekuler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hwar325 Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Tror ikke at det er bremseskivene, siden det rister når du kjører normalt på grusveien, så jeg trur at det kansje er en av berekulene fremme. Jeg hadde et lingnende problem. Risting og mange ulyder Da jeg jekka opp bilen fremme, og rykket og slet i hjulopphenget, så jeg at den yttre bærekulen var helt gåen. Så jeg byttet på begge sider, og problemet forsvant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenGB Skrevet Juli 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2005 Tror ikke at det er bremseskivene, siden det rister når du kjører normalt på grusveien, så jeg trur at det kansje er en av berekulene fremme. Jeg hadde et lingnende problem. Risting og mange ulyder Da jeg jekka opp bilen fremme, og rykket og slet i hjulopphenget, så jeg at den yttre bærekulen var helt gåen. Så jeg byttet på begge sider, og problemet forsvant... Kostet det mye å få skiftet de? Gjorde du det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hwar325 Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Kjøpte de hos gs bildeler, koster der 235kr stk. Heter mere eksakt Spindelledd ytre... Vare nr. hos gs: 03825 Ja byttet de selv. Måtte av med hele bærebroen også. Selve bærekula måtte jeg slå ut med slegge, siden jeg ikke har hydraulisk presse, men det gikk fint. Måtte bare være litt forsiktig med den nye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå