BMWE30M3 Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 min 86 e30 er senket 60 foran og 40 bak....men kunne tenke meg å bytte om dette..... passer dette om hverandre eller er fjærene forskjellige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 bytte om..? er 60/40 som er finest på E30..eller..finest generelt på bmw med litt lavere forran enn bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 min 86 e30 er senket 60 foran og 40 bak....men kunne tenke meg å bytte om dette.....passer dette om hverandre eller er fjærene forskjellige? Tuller du med oss nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 hehe, demperene har ikke samme dimensjon. De har ikke samme lengde, tykkelse osv. Så tror du kan fint glemme det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30M3 Skrevet Juli 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2005 er noen andre biler jeg har vært borti som har hatt like fjærer.... men men....den er så Ekstremt mye høyere bak en foran...og ekstremt lav foran... ville nesten tippe det var 80-20....virker ikke som den er senket bak...hadde sett likt ut om den hadde vært 2 cm høyere foran og 2 cm lavere bak.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 du sier at du vil bytte de om..da tar vi det som at du vil ha 60-fjærene bak og 40 forran..det blir jo Helt teit.. kjøp deg i tilfelle 60/60sett hvis den er såpass høy bak som du sier så blir det nok bedre skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 er noen andre biler jeg har vært borti som har hatt like fjærer.... men men....den er så Ekstremt mye høyere bak en foran...og ekstremt lav foran... ville nesten tippe det var 80-20....virker ikke som den er senket bak...hadde sett likt ut om den hadde vært 2 cm høyere foran og 2 cm lavere bak.... Vilke senkefjærer og dempere har du egentlig? Aner at du ikke vet det siden du ikke viste om fjærene var lik foran og bak, men om du finner det ut så kanskje det er håp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 er noen andre biler jeg har vært borti som har hatt like fjærer.... men men....den er så Ekstremt mye høyere bak en foran...og ekstremt lav foran... ville nesten tippe det var 80-20....virker ikke som den er senket bak...hadde sett likt ut om den hadde vært 2 cm høyere foran og 2 cm lavere bak.... Hvis du har en E36 M3 motor i E30´en (hvis den er tyngere enn vanlig 320/325 motor) kan det være litt av grunnen til at den er ganske lav framme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30M3 Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2005 den er senket med gule koni og apex fjærer... en kompis har 40-40 bilstein...skal prøve å sette på det bare for å se hvordan det blir... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 den er senket med gule koni og apex fjærer...en kompis har 40-40 bilstein...skal prøve å sette på det bare for å se hvordan det blir... Vel, du har sikkert helt utslitte konidempere(normalt det) pluss myke fjærer. Med en såpass tung motor kan det fort bli slik som du beskriver ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå