Gå til innhold

senkesett på e30

BMWE30M3
 Share

Anbefalte innlegg

er noen andre biler jeg har vært borti som har hatt like fjærer.... :oops:

men men....den er så Ekstremt mye høyere bak en foran...og ekstremt lav foran...

ville nesten tippe det var 80-20....virker ikke som den er senket bak...hadde sett likt ut om den hadde vært 2 cm høyere foran og 2 cm lavere bak....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men men....den er så Ekstremt mye høyere bak en foran...og ekstremt lav foran...

ville nesten tippe det var 80-20....virker ikke som den er senket bak...hadde sett likt ut om den hadde vært 2 cm høyere foran og 2 cm lavere bak....

Vilke senkefjærer og dempere har du egentlig? Aner at du ikke vet det siden du ikke viste om fjærene var lik foran og bak, men om du finner det ut så kanskje det er håp... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har en E36 M3 motor i E30´en (hvis den er tyngere enn vanlig 320/325 motor) kan det være litt av grunnen til at den er ganske lav framme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er senket med gule koni og apex fjærer...

en kompis har 40-40 bilstein...skal prøve å sette på det bare for å se hvordan det blir...

Vel, du har sikkert helt utslitte konidempere(normalt det) pluss myke fjærer. Med en såpass tung motor kan det fort bli slik som du beskriver ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...