Gå til innhold

Skifte opphengskuler bak e39.


hel2810
 Share

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...

Mener du foringer bak så trenger du spesialverktøy til å presse dem ut,de sitter som bare helv.Heter vel Kuleledd bakhjulsoppheng og de finnes på e39,lønner seg å gjøre på verksted hvis du ikke er oppfinnsom.Begynner bilen å bli ustabil over fartsdumper så er de som regel slitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stol ikke på alt verkstedet sier,du skal merke det godt på bilen at de er slitte.

ikke stole på verkstedet? hvem skal du stole på da? somregel leverer du kun fra deg bilen til et verkste du stoler på, å regner me at de kan BMW... foringene bak på E39, når det er litt slakk i disse eller at de starter å bli morkne i gummien trenger du ikke å kjenne det på bilen. Du kjenner slakk når bilen er løftet opp å hjulene henger fritt, dette er også en grunn til dekkslitasje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg kan stole på EMM-Sport. Hvis ikke begynner det å bli vanskelig å ha BMW i Trondheim. Ingen planer om å dra på Strandveien ihvertfall. Skal heise opp bilen og kjenne etter slakker, må begge hjula være i luften for at jeg skal kunne kjenne en eventuel slakke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må ha bilen oppe fra bakken, beste er å få den på en løftebukk. Du trenger ikke og kjenne slakk vis du tar hjule fra side til side eller opp/ned. må kansje bruke noe å bryte/presse foringene fram/tilbake. er litt vanskelig og forklare. håpe du forstår hva jeg mener...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må ha bilen oppe fra bakken, beste er å få den på en løftebukk. Du trenger ikke og kjenne slakk vis du tar hjule fra side til side eller opp/ned. må kansje bruke noe å bryte/presse foringene fram/tilbake. er litt vanskelig og forklare. håpe du forstår hva jeg mener...

Vet du om jeg må ha firehjulskontroll etter at disse er skiftet? Labert med kroner for tida :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...