cc300 Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Ble litt usikker på om jeg har én eller to airbags foran. noen som vet hvordan jeg finner ut det? Kan liksom ikke se noe på passasjersiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 står det SRS Airbag på passasjersiden er det airbag.... skal vel stå ganske tydelig innfelt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2005 Ja, det var vel det jeg trodde. Jeg kan ikke se noe, men vil være helt sikker før jeg eventuellt setter junior i barnesete der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 På Compacten ser du veldig lett om det er airbag på passasjersiden. Har bilen airbag ligger det en plate midt oppå dasjbordet i den ene utsparingen der. Denne platen er også merket med SRS. Du ser den såvidt på dette bildet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Jeg har jo faktisk i dørene på min... Vet ikke om det er originalt..?? Jeg har også den "plata" ( ) på dash'n som Frode snakker om... Jeg har vel fire jeg da... WOW... Jaggu kjører jeg sikkert. Hehe.. Samme seter som deg da Frode, men jeg har skinn.... Gode seter som pokker da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2005 ah.. takk for stalltipset, skal sjekke i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2005 mAZE, 4 airbags du som ikke skal ha passasjerer... Da har du bra padding ja, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 De fleste '98 modeller og nyere som jeg har sett har 4 airbager så det kom vel orginalt i den tiden der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 mAZE, 4 airbags du som ikke skal ha passasjerer... Da har du bra padding ja, hehe... Passasjerer?? Hva er det?? Hehe... Må bli frua til tider da... Blir jo enda mer vekt det jo... (No offence "frue"...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 får vel så mange du bestiller vil jeg tro regner med dette er ekstrautstyr man kan bestille d man vil enkli... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå