mAZE Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Kjell Rune.. Og dere andre her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 31, 2005 Share Skrevet Juli 31, 2005 tror ikke du skal skåle så mye mere jeg nå. he he.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power Skrevet Juli 31, 2005 Share Skrevet Juli 31, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 31, 2005 Share Skrevet Juli 31, 2005 Kjell Rune.. Og dere andre her.. Skål ja Husk å drikk endel vann før du legger deg, så får du ikke alle tømmermennene på besøk i hodet ditt imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Juli 31, 2005 Share Skrevet Juli 31, 2005 Trodde det var det som var greia jeg, at man skulle få tømrere i hodet dagen etter!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juli 31, 2005 Share Skrevet Juli 31, 2005 tømmer er litt av sjarmen det vet dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juli 31, 2005 Share Skrevet Juli 31, 2005 er såpass heldig at hvis jeg drikker øl så kjenner jeg ingenting neste dag, men om jeg drikker sprit så kan jeg få vondt i hode neste dag. var ute igår, kjenner ingenting idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juli 31, 2005 Share Skrevet Juli 31, 2005 Kjell Rune.. Og dere andre her.. Skål ja Husk å drikk endel vann før du legger deg, så får du ikke alle tømmermennene på besøk i hodet ditt imorgen De har jeg på besøk Begynner å gi seg nå, takk gud for hodepinetabletter! Men dog, er verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå