Patrick B Skrevet Juli 31, 2005 Share Skrevet Juli 31, 2005 Hadde jeg hatt peng og tid så hadde jeg invistert med en gang! Flott prosjekt dette, den nydeligste 3-serien! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Juli 31, 2005 Share Skrevet Juli 31, 2005 Ja, E21 er nydelige biler og det begynner å bli skremmende få igjen av dem. Når man skal restaurere/pusse opp er kanskje det beste utgangspunktet en original, urørt bil. Den i annonsen du linket til så ut til å være skrudd litt på, så da spørs det om det er gjort bra arbeid, så du slipper å rette opp alle feilene til forrige eiere. Jeg slo til og kjøpte meg en 315 for litt siden. Riktignok er det jo ikke så høy morofaktor på den bilen, men det er jo plass til større maskinist i den også Men jeg får se hva jeg gjør. Bilen blir uansett stående noen år før jeg har tid og penger til å begynne med den. Den er riktignok lite pen, men har lav km-stand, få eiere og er helt urørt. Så jeg håper å slippe noen overraskelser med dårlige rustreparasjoner o.l når jeg gyver løs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 31, 2005 Share Skrevet Juli 31, 2005 Kjenner godt til den bilen ja. Kanskje ikke det beste E21 alternativet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Juli 31, 2005 Share Skrevet Juli 31, 2005 Jeg husker fremdeles godt min første bil. En gul 80mod 320i med 2,8l forgasser motor. Angrer fremdeles på at jeg kvittet meg med den bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2005 Hadde jeg funnet et skjeldent pen 323i E21 eksemplar så ville jeg vurdert å selge 318is`en å kjøpt E21..! Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 1, 2005 Share Skrevet August 1, 2005 Forresten, burde ikke denne tråden vært en annen plass enn under prosjekter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 1, 2005 Forfatter Share Skrevet August 1, 2005 Forresten, burde ikke denne tråden vært en annen plass enn under prosjekter? Det var vel mer om en: "kjøp et prosjekt" Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå