Xsess Skrevet Juli 31, 2005 Share Skrevet Juli 31, 2005 Da har jeg gjort noe som jeg syns var litt tøft. Jeg hadde noe kevlar liggende, så da måtte det jo brukes til noe... Gikk til innkjøp av 3stk Autogauge. (Volt, Bar Boost og Oljetemp) Her er bilde av kevlarplata tilpasset hullet i bilen: Siden kevlaren er så tynn og sprø la jeg på veldig tykk teip før jeg borret og laget hull til første meteret: Bilde av plata med 3 hull uten instrumenter: Med alle instrumentene i: Sånn funker festing av instrumenter til plata: Slik ble det seende ut i bilen, uten lys, kommer mer bilder: Jeg syns selv det ble ganske tøft, eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Juli 31, 2005 Share Skrevet Juli 31, 2005 Tøft..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juli 31, 2005 Share Skrevet Juli 31, 2005 joda, ganske tøft, men er det ikke luftekanaler der du satte den platen inn?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet Juli 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2005 Jo, men de tettes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet Juli 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2005 Nå har jeg fått lys i de og, mangler bare å få koblet til oljetemp målern: Sådær, skal plassere mer metere snart finne mer lure løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet Juli 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2005 Bilde tatt i mørket: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juli 31, 2005 Share Skrevet Juli 31, 2005 få se boost kontrollen på no annet enn vakumm å null da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet August 1, 2005 Share Skrevet August 1, 2005 blei dritbra! har lyst på sånn i bilen min jg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 1, 2005 Share Skrevet August 1, 2005 Er ikke så stor "fan" av slikt men det ble jo litt tøft da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet August 1, 2005 Forfatter Share Skrevet August 1, 2005 Muren motorsport, se på det ene bildet på bordet der, se litt opp i bakgrunnen på hylla blir boost til vinters Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet August 2, 2005 Share Skrevet August 2, 2005 skulle ikke du kjøpe deg ny turbo til 8000,- da Xsess? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 2, 2005 Share Skrevet August 2, 2005 Kevlar sprøtt? Kevlar er da temmelig fleksibelt og "mykt". Synes uansett det ser ut som det er karbonfiber du har fått deg jeg.. Tøft ble det da i hvertfall, men nå må du ihvertfall sørge for å få boost i bilen, ellers blir det jo bare jalla... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 2, 2005 Share Skrevet August 2, 2005 syntes det ble bra jeg, eneste er at jeg syntes det blir litt for mye lys. liker det litt enklere, men det er en smaksak. har tenkt på å lage noe tilsvarende på min bil etterhvert. hvoran har du festet platen til luftekanalen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet August 2, 2005 Share Skrevet August 2, 2005 Det ble drit tøft Skal prøve å få til noe av det samme på min tenkte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet August 3, 2005 Forfatter Share Skrevet August 3, 2005 Gunnar, det er faktisk kevlar, fattern er hovedsjåfør i ett av norges største racingteam, og de hadde en del kevlar til overs som jeg har fått Festa på innside øverst, står i ett spor i bunnen av hullet, så skal ikke store kreftene til for å holde det fast da det nesten gjør seg selv... Ny turbo, tja, hvis økonomien tilsier det så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå