TorErling Skrevet August 1, 2005 Share Skrevet August 1, 2005 ganske heisen pris for en 518i, vell? http://www.finn.no/finn/car/object/;pdc=1122856307813?finnkode=5013616&sid=6a8FEzXMG207891&pos=57&tot=891&page=2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet August 1, 2005 Share Skrevet August 1, 2005 tja, bilen ser jo faktisk flunkende ny ut på bildet=\ den har jo gått lite også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 1, 2005 Share Skrevet August 1, 2005 fy den var strøken.... fint prosjekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 1, 2005 Share Skrevet August 1, 2005 ja, den så meget bra ut, men er enig i at prisen er litt stiv, ihvertfall at du kan få oppfølgeren for mindre, og da med sekser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet August 1, 2005 Share Skrevet August 1, 2005 sjøl halvparten hadde faktisk vært stiv pris.. gått lite, men likevell: shadowline står dær, (sl) men den tror jeg er fake.. var faktisk flassa enkelte plasser. å shadowlinelister er gjennomfarga (ikkje svartlakka chromeliste) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet August 1, 2005 Share Skrevet August 1, 2005 er enig i at jeg mest sannsynlig ikke hadde kjøp den der bilen om jeg hadde hatt 48000kr i hånda å skulle handle bil i dag.. Men den så da veldig pen ut rett og slett..et lite motorbytte osv så er man jo på god vei til en værstingbil:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 1, 2005 Share Skrevet August 1, 2005 helt ærlig så er den modellen der den siste jeg ville basert meg på om jeg skulle laget en versting.... både i utseende, og på veien... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet August 1, 2005 Share Skrevet August 1, 2005 åja, kan bli en riktig "sleeper" dette ved riktig delevalg,, alpina bl.a, har laga rett heftige modella av e28. gler mej som en rev til at min er på veien hvertfall.. ska nok strekke en å annen 325 ja.. men det var vell umulg å si om bilen var bra utifra bilda da.. sl uten el-vindu,sportsete,utona vindu,? rust å anna faenskap som ellers ramma en e28 var heller vanskeli å sjå på en slik våt bil, å jekkfeste å slikt må absolutt sjekkast ta kvar enkelt kjøpar!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet August 1, 2005 Share Skrevet August 1, 2005 tja, de bilene der kan da bli fine med litt orginal mtech styling og tøffe felger;) men tror likevel ikke jeg ville hatt en..med mindre det minst var en M535i da..de går ganske greit så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 1, 2005 Share Skrevet August 1, 2005 joda, sant dette, men igjen så har de fleste andre modeller er fetere enn denne da... jeg personlig synes den er for gubbete... ta en e30 ellr e34 osv osv osv... kan bli rimelig bra de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet August 1, 2005 Share Skrevet August 1, 2005 ja, klart..jeg liker for min del e30'n best;) men en pent styla å behandla e28 hadde jeg nok heller ikke takket nei til..(må være 3.5literen da såklart:P ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet August 1, 2005 Share Skrevet August 1, 2005 m-tech er fælt! senking å borbet-a eller lignande, å du har pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet August 1, 2005 Share Skrevet August 1, 2005 slik ja!! skru ta hengarfest så er det gjort!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 1, 2005 Share Skrevet August 1, 2005 19" f.eks.... denne er forøvrig til salgs.... Alpina B10. Uten 19". http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detai ... te=default Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet August 1, 2005 Share Skrevet August 1, 2005 det vart et snålt svar.. når ej så bilde av bilen så var det bakfra... tydligvis endra,, men 19" blir for stort, stilkræsj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå