PMyrvang Skrevet August 1, 2005 Skrevet August 1, 2005 hei folkens!! nå er da prosjektet snart ferdig, og kanskje på tide og selge .. så lurer jeg på hvor mye jeg kan forvente meg å få betalt?? en 325 e30 coupe 86, bil gått 250 000. byttet motor (gått 110 000, har alle papirer, nye ventiler, løftere, kvasskamm, chip)(210 TEORETISKE hester) bilen er nylakkert i jegermaister dtm(orange), 16 tsw venom felger NULL RUST!! 3" rør med 2x4" dtm bakpotte, konfilter og alt det der(seff) 60\40 senk. e46 look front og seidel sideskjørt og bakfanger, angeleyes, emblemfri.. interiøret består av dørtrekk i lookalike skinn og stolene er skinn recaro, sentrallås ,alarm, fjernstart.. lakkert dashbord og midtkonsoll i bilens farge... har lagt ned MANGE timer i dette prosjektet...
Bmw323i Skrevet August 1, 2005 Skrevet August 1, 2005 synd at bilen var gått så langt, det trekker nok litt ned på prisen, selvom den nye motoren er gått lite.
Frank Skrevet August 1, 2005 Skrevet August 1, 2005 hei folkens!!nå er da prosjektet snart ferdig, og kanskje på tide og selge .. så lurer jeg på hvor mye jeg kan forvente meg å få betalt?? en 325 e30 coupe 86, bil gått 250 000. byttet motor (gått 110 000, har alle papirer, nye ventiler, løftere, kvasskamm, chip)(210 TEORETISKE hester) bilen er nylakkert i jegermaister dtm(orange), 16 tsw venom felger NULL RUST!! 3" rør med 2x4" dtm bakpotte, konfilter og alt det der(seff) 60\40 senk. e46 look front og seidel sideskjørt og bakfanger, angeleyes, emblemfri.. interiøret består av dørtrekk i lookalike skinn og stolene er skinn recaro, sentrallås ,alarm, fjernstart.. lakkert dashbord og midtkonsoll i bilens farge... har lagt ned MANGE timer i dette prosjektet... Hørtes grei ut den, har du ikke mylighet til å legge ut noen bilder?? Er på utkikk etter 325 jeg så jeg er ganske intriser!! Prisant da??
PMyrvang Skrevet August 2, 2005 Forfatter Skrevet August 2, 2005 Hei! bilen er ikke ferdig enda...lakkeres i denne stund! pris vet jeg ikke...det må nesten bli bud
Hhenrik Skrevet August 2, 2005 Skrevet August 2, 2005 hvorfor selge bilen når du endelig blir ferdig med den? er vel det som er poenget med prosjekter at man skal kunne nyte det når det er ferdig..
PMyrvang Skrevet August 2, 2005 Forfatter Skrevet August 2, 2005 hehe..har tenkt på det selv også... men er sugen på et nytt prosjekt, får uansett ikke brukt bilen i vinter
Hhenrik Skrevet August 2, 2005 Skrevet August 2, 2005 hadde du vært et år tidligere hadde jeg kjøpt den av deg recaro stoler er så nice!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå