Innocent Skrevet August 2, 2005 Share Skrevet August 2, 2005 noen som vet hva som er galt??? har elektrisk luke på bilen, men den virker bare ene vegen går helt fint å kjøre den bakover (åpne) men den vil ikke tilte. luka letter seg kanskje 3mm før den stanser. har prøvd å hjelpe den, ved å dytte mens jeg holder knappen inne, men den er helt umulig å rikke Luka virka fint når jeg kjøpte bilen, så jeg vet det skal gå. bilen er en 318is 94mod hvis det kan hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 2, 2005 Share Skrevet August 2, 2005 Kanskje knekt noen dingser inni der, eller så ligger det så mye drit der at den ikke klarer å kjøre lenger. Skinnene blir fulle av sand og drit etter noen år. Må nok opp med den, og det er noe drit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320d_stasj Skrevet August 2, 2005 Share Skrevet August 2, 2005 jeg har samme problemet jeg også , håper du sier i fra vist du finner ut hva som er galt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå