sh0rty^ Skrevet August 2, 2005 Skrevet August 2, 2005 Da jeg kjøpte bilen uten teppe så trenger jeg dette til E30 325 min Så visst noen har så ring meg på 35961399 Porsgrunn/skien telemark området.
Jarle Skoftedalen Skrevet August 2, 2005 Skrevet August 2, 2005 jeg har, ikkeno spesielt strøkent, men du kan komme og se på det hvis du vil Bor i Skien...
Gunnar Skrevet August 2, 2005 Skrevet August 2, 2005 Anbefaler stoffmatter fra Biltema til 149,-.. (per sett). Tåler som andre stoffmatter heller ikke spesielt godt gjørme og drit, men til den prisen kan du jo bytte hver vår..
sh0rty^ Skrevet August 2, 2005 Forfatter Skrevet August 2, 2005 Tusen takk for svar Ossen er det fra biltema og tilpasse da? universaltype teppe eller? Jarle hørtes forøvrig ut som et kjent navn
Jarle Skoftedalen Skrevet August 2, 2005 Skrevet August 2, 2005 Anbefaler stoffmatter fra Biltema til 149,-.. (per sett). Tåler som andre stoffmatter heller ikke spesielt godt gjørme og drit, men til den prisen kan du jo bytte hver vår.. tror han mente hele gulvteppet, ikke mattene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå