Divine Skrevet August 2, 2005 Share Skrevet August 2, 2005 http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _photo.php Er dette den nye 3 serie i cupe?! og den som var på bilde før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenfl Skrevet August 3, 2005 Share Skrevet August 3, 2005 det står ved bilde at det er 4-serien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet August 3, 2005 Forfatter Share Skrevet August 3, 2005 det står ved bilde at det er 4-serien Hviste ikke at det kom engang jeg Og det ligner jo nye 3 serien noe inn i gamper ræva, spess hekken og snuta!§ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 3, 2005 Share Skrevet August 3, 2005 den var ihvertfall hinsides fet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet August 3, 2005 Forfatter Share Skrevet August 3, 2005 den var ihvertfall hinsides fet!!! Amen Ville gjerne rattet rundt i det der jeg Er du ikke ening at baken og trynet ligner nye 3 serien på en prikk ? Nesten så jeg lurer på om det ikke blir noen 3 serie cupe , men en cupe med navn bmw 4 istede ( ikke skyt bare lufter tankene mine litt høyt uten og sjekket noe opp) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet August 3, 2005 Share Skrevet August 3, 2005 Når de første bildene av nye 3 serien kom ut var det snakk om at cupe-utgaven skulle hete 4 serie, akkurat som cupeutgaven av 5ern heter 6serie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet August 3, 2005 Forfatter Share Skrevet August 3, 2005 Når de første bildene av nye 3 serien kom ut var det snakk om at cupe-utgaven skulle hete 4 serie, akkurat som cupeutgaven av 5ern heter 6serie... skjønner det når jeg ser bilen i fronten og ikke minst baken Dere ser at det ligner ?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 3, 2005 Share Skrevet August 3, 2005 Bakparten på bilen er fortsatt ikke særlig pen.. Lyktene f.eks.. Dessverre.. Resten av bilen er jo fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet August 3, 2005 Share Skrevet August 3, 2005 tror bmw har skrinlagt 4-serien... så dette er nok antydninger på hvordan 3-serien cupe kommer til å se ut... å jeg må bare si at jeg synes det ser drit lekkert ut!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 Det er et photoshop bilde- fake! BMW kommer ikke med noe 4 serie når det gjleder den nye E90 3 serien. Coupe og cabrio vil få betegnelsen E92 og E93. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet August 4, 2005 Forfatter Share Skrevet August 4, 2005 Uansett... Det så ut som en e90 cupe, og jeg likte den godt. Eller er jeg ening i at baklyktene ser ut som er hentett fra en Nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå