Stjernstedt Skrevet August 2, 2005 Share Skrevet August 2, 2005 Hei Jeg er på jakt etter nye glass til frontlyktene. E36 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet August 2, 2005 Share Skrevet August 2, 2005 Prøv www.koed.dk , det gjorde jeg. De har ganske gode priser på brukte deler, og frakt til Norge er IKKE dyrt (totalprisen står når du viser handlekurven) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet August 5, 2005 Forfatter Share Skrevet August 5, 2005 Fant ingen Vil ha, må ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Denne f.eks? https://www.koed.dk/2.5.asp?kbnummer=1011252&menulinkid=1567&soegeord=lygt Venstre lykt finner du sikkert selv, orker ikke lete. Den ligger nå der. Så, 350 kr per stykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet August 5, 2005 Forfatter Share Skrevet August 5, 2005 Det er lykt. Er bare på jakt etter glasset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Har ett par lykter liggende jeg men du skal vel bare ha glasset du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet August 6, 2005 Forfatter Share Skrevet August 6, 2005 Bare glass ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 har med steinsprut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå