NSS Skrevet August 3, 2005 Share Skrevet August 3, 2005 Jeg tror kanskje motoren min får for mye bensin. Derfor lurte jeg på om noen av dere vet hvordan jeg kan justere bensin-mengden, ned på en M20 motor? Jeg har prøvd å byttet lambda-sonden og slikt, men ingen ting hjelper. Det lukter ganske mye bensin av eksosen og fra Oslo til Bergen brukte den ca 1 liter pr mil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet August 3, 2005 Share Skrevet August 3, 2005 hei sjekk under LLM'en, der skal det muligens være en skrue som kan justeres. det står som regel et tall ved siden av eks 25.6 eller noe lignende. det betyr at vist du måler med et skyvelære fra skruen's topp og til kanten så skal det være den avstanden som står der. det kan jo også hende du har et fultfilter som er tett Styreenheten kan jo å ligge inne med en feil. da tar du av + polen på batteriet og venter en 10 min før du setter den på.. håper noa av dette hjelper da Har også hørt at vist du tar av + polen og setter den på - så sletter du feilminnet og resetter styreenheten, men det har jeg ikke prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet August 3, 2005 Share Skrevet August 3, 2005 Det lukter ganske mye bensin av eksosen og fra Oslo til Bergen brukte den ca 1 liter pr mil. Har aldri kjørt under 1.1 liter på mila med min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 3, 2005 Share Skrevet August 3, 2005 Min går også på godt og vel 1L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet August 3, 2005 Share Skrevet August 3, 2005 Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 4, 2005 Forfatter Share Skrevet August 4, 2005 Klarte å måle min til ca 0.8 en gang rart Kanskje dere er litt tunge på gasspedalen dah? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 hvis vi ser på bilen/motoren til de ovenfor her så er det jo ganske tydelig hvorfor de ligger på 1L/mil 520ia 2.5L 328Kompressor høres ikke ut som no bensin-sparer disse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå