steffen_sandnes Skrevet August 3, 2005 Share Skrevet August 3, 2005 Har lyst på litt mer futt i bilen min... har vurdert flere ting som f.eks chip,K&N filter, effektanlegg men hva gir mest for pengene av disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 3, 2005 Share Skrevet August 3, 2005 kan jo gjøre detb samme som jeg har på 320'n! både k&n konfilter, chip, og komplett effektanlegg, det gjør mye! er vel ikke så mange hk det utgjør, men man merker mye på responsen på bilen, virker som man utvider effekten over større del av turtallregisteret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet August 3, 2005 Forfatter Share Skrevet August 3, 2005 ja selvfølgelig hadde jo det vært det beste men av de tre jeg nevnte hva gir mest? da jeg ikke har råd til alt på en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet August 3, 2005 Share Skrevet August 3, 2005 Ingen av delene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 3, 2005 Share Skrevet August 3, 2005 nei, tror du må kombinere de for å hente ut noe... men jeg er ikke sikker da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet August 3, 2005 Share Skrevet August 3, 2005 bør nok kombinere det for og merke noe som helst ja.. ville begynt med en chip og et filter jeg hvis du ikke har penger til alt med det første. Filter er ikke akkurat noen utgift og du trenger ikke nødvendigvis et kn-filter..det er og kaste penger ut av vinduet..kjøp deg et stort Greenfilter..det har jeg hatt på alle bmw`ene mine og vært fornøyd med og koster langt ifra det et kn-filter koster..mens en bra chip og et skikkelig effektanlegg kan koste litt da.. hadde i starten på min gamle 320 E36 for endel år siden en chip + et Greenfilter og merket litt forskjell..utgjør garantert ikke alt for mange hk men det merkes i responsen på bilen. Ordna meg et skikkelig effektanlegg i ettertid og da ble responsen enda litt bedre. Så start med chip og filter du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå