cwathne Skrevet August 3, 2005 Share Skrevet August 3, 2005 Hei Har en E30 325i cab. Der ryker sikringen som går til turteller, klokke og drivstoff-forbruk. Av og til holder det 10min. Noen ganger ryker den med en gang. Noen som vet va det kan være? vært borti noe slik? Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet August 3, 2005 Share Skrevet August 3, 2005 slik jeg har forstått så ryker sikringen hvis eller når det er for høy spenning.. eller kan det være en kortslutning? kan jo være at det er noen ledninger som har fått kontakt med hverandre, som ikke skal ha det eller at en isolasjon har blitt slitt i stykker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 Hadde samme problemet på min 320i. Bare å slå oppå til den funker igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cwathne Skrevet August 4, 2005 Forfatter Share Skrevet August 4, 2005 Hadde samme problemet på min 320i. Bare å slå oppå til den funker igjen Gikk sikringen din også? Kan det være at jeg trenger kun å bytte speedometer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå