K Landre Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 Hei! En kompis av meg har sett litt på denne: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=807873&template=default Jeg lurer på om det er noen her inne som har peiling på hvor langt den har gått og om den er i bra stand osv? Å det er vel en av gamle bilene til Kjell Rune? (rett meg hvis jeg tar feil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 Kjell Rune har vel ikke EID den, men en kompis av ham eier den nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 jeg har ikke eid den nei. en kompis av meg eier den nå ja. sinnsykt fet bil. er litt rust og trenger en eier som vil stelle den litt. går sinnsykt godt vertfall. er verd vær en krone. skulle gjerne kjøpt den selv men har liksom ikke helt pengene til d nå... ligger bilder på galeriet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 Oi, syns et lite øyeblikk at det var den gamle min, men kom plutselig på at den var B9, og med Alpina-felgene på.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 på den her står d alpina b10 på modell\type i vognkortet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet August 4, 2005 Forfatter Share Skrevet August 4, 2005 oki, takker for svar , men er d noen som har noe peiling på hvor langt den har gått da ca.? Han kompisen min har fått skikkelig stor trua på å kjøpe denne nå altså, hvist den ikke er solgt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Bilen er ikke solgt... trur den har gådd under 200k men trur også at han som skal selge egentlig har bestemt seg for å beholde den.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 180 ett eller annet mener jeg. har han d ja. pratet med han her en dag om sa han burde beholde den. sinnsyk bil d der ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet August 23, 2005 Forfatter Share Skrevet August 23, 2005 Men den ble vel solgt til en i Innfjorden nå for et par uker siden vel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Det ble den.... den nye eieren har fått seg litt å gjør på i vinter.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet August 23, 2005 Forfatter Share Skrevet August 23, 2005 Hehe.. Hørte rykte om d ja.. Men han har vel mye fri utover vinteren siden har jobb i Nordsjøen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 325 nos Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 e d kje ha engen som har kjøpt den da??? jobba han i norsjøn?? har kje i fått me me Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet August 24, 2005 Forfatter Share Skrevet August 24, 2005 e d kje ha engen som har kjøpt den da??? jobba han i norsjøn?? har kje i fått me me Jo, sku visst være han som ha kjøpt den ja.. Etter det jeg har fått med meg så skal han jobbe i nordsjøen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 325 nos Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 ja i snakka men oddbjørn i dag.. han sa at han jobba uti dær... litt treig i da veit du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå