eriklepe Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 ...det gikk ikke. Den lille hadde kun en tilkobling mens den store hadde to stk. fant ingen løse kabler bak den lille heller. men, det var overraskende lett å fåBC inn og ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 det fant jeg ut og! men ifølge bmw skal det være mulig å flytte over noe greier, jeg skal prøve dette i vinter, og legger ut en tråd på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ORF Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 men, det var overraskende lett å fåBC inn og ut:) Min er helt død i displayet og jeg må ta den ut. Hvorden gjør jeg det? Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet August 7, 2005 Forfatter Share Skrevet August 7, 2005 den er festet på klips metoden. ta en finger oppunder det lille rommet under BS. da trykker du en klips oppover som gjør at den løsner i nedkant. klipsene oppe på bc tar du med et skrujern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 I min E34 er ikke kablene koblet opp i det hele tatt. Må koble helt inn til hjernen for å få liv i BC. Tror dette varierer litt.. På E34 er det også forskjell på stor BC til 518i/520i og de større modellene. Ikke på funksjonene, men 518i/520i har visst nok en liten chip bakpå som må være der. Kan kanskje gjelde E36 også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Kanskje et newb spørsmål, men jeg er her for å lære. Vet ikke om jeg ikke husker eller ikke vet, men hva er BC? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Kanskje et newb spørsmål, men jeg er her for å lære. Vet ikke om jeg ikke husker eller ikke vet, men hva er BC? http://www.bimmers.no/statisk.php?id=forkortelser Kalles ofte OBC også.. On Board Computer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Trodde det var kjørekomputer! Takk for link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 d skal være med en kabel som går fra baksiden av instrumentet og bort til bc. denne er ikke ferdig og skal være med når du kjøper en ny en. dette for og få gjennomsnitshastighet og forbruk og rekkevidde og litt slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå