M6 Bjørn Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 BMWCCN har vel 10% rabatt stemmer ikke det? Men er det muligt å få denne rabatten når man handler i nettbutikken deres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 Vi som er medlem av BMWCCN får 10% ja.. Vet ikke om dette gjelder via nettbutikken, men regner da med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet August 5, 2005 Forfatter Share Skrevet August 5, 2005 Vi som er medlem av BMWCCN får 10% ja.. Vet ikke om dette gjelder via nettbutikken, men regner da med det. Ok,men jeg ser ingen muligheter på å legge inn rabatten i nettbutikken nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vanos Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Funnet det ut???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 får man brukt bmwccn rabatten sin ved bestilling fra schmiedmann da? isåfall hvordan kan de da vite at du er bmwccn medlem? Jeg bestilte mine E60 Sportsspeil gjennom E-post og sa nemlig at jeg var medlemm i BMWCCN. oppga ikke medlemmsnr. o.l. han trakk iallefall fra 15%.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Jeg bruker bare å oppgi medlemsnr når jeg bestiller noe på mail.. Evt når jeg ringer dit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Tror nok at dette er det enkleste ja. Dvs, å notere seg delenummerene på de varene man skal ha, og sende det per epost til dem, da sammen med personalia og at man er medlem i BMWCCN (kanskje da også inkludere medlemsnummer). 15% er jo kjempe bra! Er jo 5% mer enn det vi skal få Ikke nevn noe med 10% eller 15% til dem i eposten. Enten får man det ene eller det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Husk å skriv det i e-post til dem! Prøvde meg med å skrive det i kommentar feltet da jeg bestile men da fikk jeg ingenting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå