DotTk Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 Satt inn en turteller istede for klokka paa E30 min. (318i) Men problemet er att den sperrer paa 4500 (Da er det ogsa turtallsperre paa motoren). Kan det ha noe med saken att turtellern stammer fra en 320(6) og er satt paa en 4´er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 ja, dette kan ha mye å si... er ikke sikker på hvor den leser av turtallet, men går ut i fra at dette er på coilen, og den tenner bare 2/3 av det den gjør på en 6'er når du setter den i en 4'er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet August 4, 2005 Forfatter Share Skrevet August 4, 2005 Men andre ord, maa jeg faa i meg en turtaller som er fra en 4´er eller passer til 4´er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 jeg skulle tro det, men jeg vet ikke om det er mulig å gjøre no med den du har for at den skal skjønne at det er en 4'er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 Det skal vel gå an og justere den til en 4'er, men da trenger du litt mere kunnskap. Så det letteste for deg er jo og finne en turteller som er beregnet til en 4'er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 er nok det enkleste det ja! og dolk: jævelig fet bil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truck_driver Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Åssen bytter man fra klokke til turteller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Her var det igjen en del gale opplysninger ute å gikk (håper bare jeg snakker sant nå da ). Men andre ord, maa jeg faa i meg en turtaller som er fra en 4´er eller passer til 4´er? Nei det trenger du ikke. Det du trenger er å skifte en kodeplugg på baksiden av instrumentet. Står kanskje "codierstecker" på den. Se om du finner den og eventuelt stikke til din nermeste BMW forhandler å bestille en ny kodeplugg (ikke sikker på om de kan skaffe, men verdt et forsøk). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Jeg bytta instrumente i en 318i. me et 325i. inst. Og det funka helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 "Men problemet er att den sperrer paa 4500 (Da er det ogsa turtallsperre paa motoren)." Sperrer motoren din også på 4500?? Da er det vel noe LITT galt med motoren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå