andy-k Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 I kveld eg skulle spinne ut nokre bakdekk før eg skulle skifte dei i morgen. Eg har ikkje sperre eller noke sånt slik at eg spann selfølgelig på det dekket som var mest slitt i utgangspunktet slik at det stikker nokre korder ut av dekket. Det er ikkje slik at det er mykje, men en kord her og der. Det eg lurte på var om det er nødvendig for meg å skifte til reserve dekk i morgo når eg skal på verksted å skifte dekka? Det er ca 15min å kjøre. Går det greit å bare ta det med ro og kjøre seint? Kva er evt. straff viss man blir stoppa i kontroll? Eg er no tross alt på veg for å skifte dekket liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 skal ikke være noe problem det, bar kjør pent, stopper purken deg er det bare å si at du er på vei for å skifte dekk, de skal være jævli rasshøl for at de gir deg no bot bor det, men det er vel det værste som kan skje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy-k Skrevet August 4, 2005 Forfatter Share Skrevet August 4, 2005 Ja, trur det går greit. Eg orker ikkje å skifte trur eg. Du ser ikkje at den er inn på korden. Du må ta fingrene over dekket og då kanskje er du heldig og stikker deg på en kord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 unngå høy fart ville jeg gjort.. det kan jo så og si "sprenge" når som helst.. og pass på politiet uansett..et slitt dekk, er slitt dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy-k Skrevet August 4, 2005 Forfatter Share Skrevet August 4, 2005 Trur du det? Tenkte å cruise i rundt 50km/t eg. Håper det går greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 altså..det holder nok sikkert..kjørt på det selv en stund..men er jo en risiko at det kan punktere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Ikke bli fristet hvis det kommer en opel som vil kappkjøre hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå