M3cabriolet Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy-k Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 Flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 Ja folk gjør jaggu mye rart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 hohoho den redda kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 Tror ikke jeg får sove i natt. Hehe fy f..n den var "grell" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 Åssen bil er det da? Syns det ser ut som en volvo jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 tror faktisk det kan være en toyota jeg..eller kanskje mitsubishi? uansett hva det "var", så ser det jo helt utrolig latterlig ut nuh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 5, 2005 Forfatter Share Skrevet August 5, 2005 jeg er nesten sikker på at dette er en skoda faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 minner meg om en volvo 440/460:P thehe..har lite å gjøre den kar'n som har gjort det der hvertfall..spesiell bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 En ting er sikkert,det var faktisk bra gjort.. Jeg tror det er volvo 440 el no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ewalle Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 b0rre har uten tvil rett her ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 5, 2005 Forfatter Share Skrevet August 5, 2005 er da ikke 440 ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hügel Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Dette er en Dacia. Et rumensk bilmerke som er eid av Renault. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Stemmer det.. Dacia Nova. Kjenner en rumener som kjøpte seg en flunkendes ny Dacia et-eller-annet, og det var en skikkelig liten drittbil. Han skulle bruke HELE årslønna si og de skulle leve på konas lønn i 3-5 år (husker ikke helt) på å betale ned lånet på den driten, og han er 30år+ kontorrotte med pc og internett og alt slags. Det sier noe om lønnsnivået og bilprisene der nede. Danmark og Norge stiller nok egentlig ganske langt nede på listen når det gjelder høyeste bilpriser med lønnsnivå tatt i betraktning.. Mener han tjente ca. 1050,- NOK i måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 var det bare meg da som syns denne var endel lik en volvo 440/460? den så skremmende lik ut igrunn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå