Custom Edition Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 jeg og en kompis reiser førstkommende tirsdag(9aug) nedover til fest,sol og varme i 14 dager! noen her inne som skal nedover i august kanskje? se om vi finner en bmw-leiebil nedi der å når vi først er der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet August 5, 2005 Forfatter Share Skrevet August 5, 2005 ingen som skal tydeligvis... men noen som har vært i år da? noen anbefalinger? har ikke vært der på noen år så kan hende det er noe nytt som har dukka opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
butch Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 skal nedover den 20. men da er vel du utfesta. hehe. kan ta over leiebilen, viss du har funnet et pent bmw eksemplar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet August 5, 2005 Forfatter Share Skrevet August 5, 2005 hehe..er ikke utfesta nei..blir jeg aldri men er bare 3 dager igjen til vi reiser da.. hvor skal du på mallorca da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
butch Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 vet ikke ennå. Reiser uspesifisert klasse 3. Så det bør bli bra. Dette har gått bra før. Viss jeg kommer i en sovning liten landsby med småbarnsforeldre så begynner jeg å skrike. Eller så blir det leiebil hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet August 5, 2005 Forfatter Share Skrevet August 5, 2005 havner garantert i Palma by tenker jeg.. trenger ikke bekymre deg for noen små landsbyer hvertfall..liv og røre de fleste plassene på øya Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 kan jeg få hoppe nedi kofferten din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet August 5, 2005 Forfatter Share Skrevet August 5, 2005 4-stjerners hotell står klart og venter på oss i 14 dager nå til uka så du får presse deg ned i kofferten Hotellrommet er det stor nok plass på. Ha med et STORT norsk flagg og henge på terassen å party party! \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 du får plukke ut klærne dine, jeg kommer fort som et bmw-emblem! hehe... misunnelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå