Gå til innhold

et bra kjøp ?

WAR_lock
 Share

Anbefalte innlegg

En kompis av meg spørte om eg ville kjøpe hannes bmw

bilde4509ot.jpg

Liten bulk under bak vinduet

bilde4518gp.jpg

BMW 318IS (Orginal IS)

Mod : 1990 E30

KM : 170.000

Motor : kamaksel skifta , nytt register og reim , skifta dyser , alle pakninger i motoren , nesten alt !

Diverse: potta er skifta , må skifte nye dempere , står på gule koni, fram setene er litt slitt , 16" AZEV nye dekk + nye vinterdekk , 99 % rust fri , litt skade i lakken (ikke mye) litt polering så er den fin

Info : det var søskenbarnet mitt som eigde den før han kompisen min kjøpte den , vet alt historikk di 3 siste åra! Noen som kjenner igjen bilen? noen her i forumet som har hatt den?

Pris antydning ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen går i Sogn og fjordane !

eg har desverre solgt min bmw :( fordi eg skal begynne på skule ! så tenkte eg og kjøpe denne ! må ha bmw :)

Bulken er ikke stor ! du ser at lista er vekke den tok vi av fordi en tulling av en gammling rygga i bilen, bulken er 2cm bredt og høg, bilen går godt 140/150/160 hk ? husker ikke i farten.. skal sjekke vognkortet seinere..

har veldig lyst og få på noen fine felger og kansje mtech styling på den !

en ting til !

En kompis av meg har en E21 som det står noen Recarro setter i hud på sidene og skin/stoff i midten.. lurte på om di kansje passer i den ?

Den E21 var noe av det heftigeste eg har såtte på med !

325I motor + m3 kasse ! Bilen var stilt på full aks ! Spant fra 1 - 4 gir ! helt vilt men toppfarten var ikke mye og skryte av 205 km :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...