WAR_lock Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 En kompis av meg spørte om eg ville kjøpe hannes bmw Liten bulk under bak vinduet BMW 318IS (Orginal IS) Mod : 1990 E30 KM : 170.000 Motor : kamaksel skifta , nytt register og reim , skifta dyser , alle pakninger i motoren , nesten alt ! Diverse: potta er skifta , må skifte nye dempere , står på gule koni, fram setene er litt slitt , 16" AZEV nye dekk + nye vinterdekk , 99 % rust fri , litt skade i lakken (ikke mye) litt polering så er den fin Info : det var søskenbarnet mitt som eigde den før han kompisen min kjøpte den , vet alt historikk di 3 siste åra! Noen som kjenner igjen bilen? noen her i forumet som har hatt den? Pris antydning ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 jeg trodde ikke isbilene var levert i blå.. Jeg vil tro at den kan være verdt fra 30 til 45 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Om den bilen har kjørt i stavanger område ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loke Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Du kjører jo 325, da blir det en nedtur å kjøpe denne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Det er sikkert en grei lekebil/rølpebil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 hørte jeg noen si "en liten bulk" ved bakvinduet? den var svæær!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 fått seg en trøkk der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Hadde ikke IS sporstseter?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WAR_lock Skrevet August 6, 2005 Forfatter Share Skrevet August 6, 2005 Bilen går i Sogn og fjordane ! eg har desverre solgt min bmw fordi eg skal begynne på skule ! så tenkte eg og kjøpe denne ! må ha bmw Bulken er ikke stor ! du ser at lista er vekke den tok vi av fordi en tulling av en gammling rygga i bilen, bulken er 2cm bredt og høg, bilen går godt 140/150/160 hk ? husker ikke i farten.. skal sjekke vognkortet seinere.. har veldig lyst og få på noen fine felger og kansje mtech styling på den ! en ting til ! En kompis av meg har en E21 som det står noen Recarro setter i hud på sidene og skin/stoff i midten.. lurte på om di kansje passer i den ? Den E21 var noe av det heftigeste eg har såtte på med ! 325I motor + m3 kasse ! Bilen var stilt på full aks ! Spant fra 1 - 4 gir ! helt vilt men toppfarten var ikke mye og skryte av 205 km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 En standard e30 is har 100kw,136hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 tror nok ikke e21 stolene passer i e30 uten en god del ombygging. synest heller jeg kan få kjøpe e21 interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WAR_lock Skrevet August 7, 2005 Forfatter Share Skrevet August 7, 2005 Eg kan ta bilde av stolene så får du se.. prisen ligger på di stolene ? Mener det er Skin på sidene og hud i midten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå