peder20 Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Jeg har en STRØKEN svart kalesje til salgs... Uvendig duk Med vindu Invendig duk Stativ 2 Motorer Ledninger div el Bokser Denne komplette pakken koster hos bmw 50 tusen.. Gi BUD!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 pleier ikek slikt å bli solgt for rundt 10000 her til lands? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peder20 Skrevet August 5, 2005 Forfatter Share Skrevet August 5, 2005 humz.. jeg har ikke peiling... vet bare at det koster 50 nytt å den jeg har er så å si ny.. ser værtfall sånn ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peder20 Skrevet August 6, 2005 Forfatter Share Skrevet August 6, 2005 ingen som har peiling på hvor eller hvem som kjøper sånne ting som dette? Firma? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peder20 Skrevet August 8, 2005 Forfatter Share Skrevet August 8, 2005 ingen som er intresert ? NOEN PLASSER JEG KAN FÅ SOLGT DEN??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Kan være interessert i vinduet, om du vil selge det løst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peder20 Skrevet August 10, 2005 Forfatter Share Skrevet August 10, 2005 heisann, nei det vil jeg ikke.. sorry.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peder20 Skrevet August 15, 2005 Forfatter Share Skrevet August 15, 2005 ingen som trenger??????????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå