stianosthus Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Skal montere girkule med lys, og har fått et kabelsett fra Schmiedmann men er det noen som vet hvor jeg kan koble meg på? Det er ferdige kontakter på kablene... Bilen er en E36 sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Eg kobla meg på straumen til den eine el vindu brytaren. Fann ikkje nokon plass der den org kontakten passte. Dette var og på ein E-36, og det virkar fint pr.i.dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 kan i grunn koble deg inn på alt som "lys-reguleres" i dashbordet.. eks: varselblinken, lys til sigarett tenner m m... jeg selv koblet meg inn på varsel blinken.. så når lyset slåes på i resten av dashbordet slåes også gearkula på lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Enkleste er og koble seg på det lille hjulet som stiller lysa i instrumentene dine (dimmer hjulet) Den passer den rett på uten noe som helst tilkobling. Da blir den også dimmet når du stiller lysa ned, eller opp. Pluss at de lyser med en gang du setter på kjøre lysa dine. Bare ta ned plasten under ratte på bilen, og dra ut ledningen til dimer hjulet, og sett i den du har fått med i pakken. Så setter du på ledningen fra dimmeren din bak den igjen. Hele er gjort på 10 min max! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet August 5, 2005 Forfatter Share Skrevet August 5, 2005 Thank you divine! Skal montere imorra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Ikke noe problem, håper du forstod hva jeg mente. blir vanskelig uten noen tegninger og vise til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henry Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Lyset blir jo dimma uansett hvem ledning du kobler deg inn på da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 så lenge du tar en ledning fra interiørlyset ja... er mye andre 12v ledninger som ikke dimmer inne bak midtkonsollen og dashen! Bare for å få sagt det liksom.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henry Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 jaja, men jeg tenkte på interiørlyset da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 hehe.... ja, regnet med det, men da er det da ingen tvil i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet August 7, 2005 Forfatter Share Skrevet August 7, 2005 Brukte et par ledninger jeg fant under midtkonsollen. Er sikkert til askebegeret, men det har ikke jeg i bilen så jeg koblet meg til der, funket greit på dimmingen også Men går selfølgelig an og strekke ledning til dimmebryteren også, funket som bare juling det og' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Jeg brukte også de til askebeger lyset. fungerer fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå