Bergen Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Hvor lenge er det vanlig at gassen til klima anlegget på 523-E39 holder? Blir anlegget eventuelt tryktestet ved påfyll? Noen som har peiling på pris her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Skal vell holde lenge hvis anlegget er tett. Dra til et kjøleservice firma,de tester å fyller opp hvis det er lite gass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Anlegget blir trykktestet ved påfylling. Hele fyllingen er en prosess som tar ca. 40-50 min. Da blir det også fyllt olje på anlegget. Prisene varierer noe. Jeg har bestilt time om 14 dager på Haugli Bil i Haugesund (BMW verksted) og de skulle ha 1500,- inkl. moms. Bavaria på samme sted skulle ha 1800,- + moms. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 I min 96' modell E39 holdt drivgassen helt til i sommer, da var det slutt. Etterfylling kostet 1200,- NOK ink MVA. Men det var på Østlandet dah. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaande Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Min 98 mod E39 skal til etterfylling neste mandag.. så lenge holdt den =) prisen er ca 1200 kr (oslo) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 525tdsa`n til fatter`n var jeg å fylte etter gass på Betalte 100kr!... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen Skrevet August 16, 2005 Forfatter Share Skrevet August 16, 2005 100.-???hmm...billigt....Måtte nok ut med 1400.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 Min kjøler like bra etter 8 år,men lagret i kondensatorn begynner å skramle en del,så jeg vurderer å bytte den til neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå