J Naustdal Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Har skjønt at navnet på fargen ska stå framfor eine dempar tårnet på min står det: Bmw schwarts 2. men denne finn eg ikkje på Fargekode linken her på sia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Lykke til.. Har selv diamant sort metallic, og lak koden er 181, MEN det er hele 9 forskjellige nyanser av denne. Og jeg brukte 2000 kr på lakk som ikke stemte, selv om jeg hadde bilen med til lakkverksteder. Ring en bmw forhandelr, og fortell dem reg nr ditt. Da får du et nøyaktig svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 er bilen din metallic?? hørtes ut som tett svartfarge på navnet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Har skjønt at navnet på fargen ska stå framfor eine dempar tårnet på min står det: Bmw schwarts 2. men denne finn eg ikkje på Fargekode linken her på sia. Var det alt som sto? Sikker på at det ikke sto noen tall der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Skal stå noen små tall etter fargenavnet (eks. 181/9) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hügel Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Schwarz II har fargekode 668 Under "Fargekoder" på denne sida, heter den "Jet Black". Jeg har denne fargen selv.......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå