M3cabriolet Skrevet August 6, 2005 Skrevet August 6, 2005 er det noen som vet om det er mulig å ettermontere klimaautomatikk i e36? har egentlig ikke bruk for det, men greit å ha!
BMW_JP Skrevet August 6, 2005 Skrevet August 6, 2005 Ja, og det koster cirka 15 000 - 30 000 kr ?? originalt anlegg. Uorginalt er ikke anbefalt. Kan fucke hele motoren din.
Divine Skrevet August 6, 2005 Skrevet August 6, 2005 Stemmer det ja. Men du kan kansje kjøpe brukt og mygle det til. Hadde tatt de pengene og brukt på noe annet artig i stede vet jeg
Kjetil 323i E36 Skrevet August 6, 2005 Skrevet August 6, 2005 Schmiedmann.dk selger komplett brukt til rundt 8-9000 danske kroner. Pluss det kommer selvsagt montering, som jeg regner med tar noen timer.
Loke Skrevet September 15, 2005 Skrevet September 15, 2005 Ja, og det koster cirka 15 000 - 30 000 kr ?? originalt anlegg. Uorginalt er ikke anbefalt. Kan fucke hele motoren din. Sikker på denne prisen, synes det hørtes mye ut? (ikke at jeg har så veldig peiling) Men har vurdert å sette in selv, er jo en helt annen verden å kjøre med klima, spes på langturer!!
JE Motorsport Skrevet September 17, 2005 Skrevet September 17, 2005 er det noen som vet om det er mulig å ettermontere klimaautomatikk i e36?har egentlig ikke bruk for det, men greit å ha! Her er det bare to ord som er dekkende: GLEM DET. Koster 18-20 000 kr for uorigilt ferdig montert.(God kvalitet)Er sinnsykt mye jobb og innebærer trolig at du bl.a må ha nytt motorfeste på ene siden.+At du får ikke igjen noe ekstra for dette når du skal selge bilen og spesielt ikke ettersom du har en cab.
mad-fun Skrevet Oktober 31, 2006 Skrevet Oktober 31, 2006 Gammel tråd, men hvorfor må motorfestet byttes? Jeg vurderer dette selv i en E36 325 sedan som jeg har ribba innvendig (utenom dashbord). Vet om en 320 sedan delebil som har dette, som jeg tenkte å hente fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå