P.I.B Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Mye som skjer i byen denne helgen gitt. OffShore, Street Legal,Amcar treff også kommer Gatebil.no til Tr.heim. Sjekk: http://www.gatebil.no/index.php?id=477&pageid=116 Noen som har tenkt å ta turen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hel2810 Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Skal jeg ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Må nokk ta seg en tur da ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Må vel prøve å komme seg dit ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Uff.. typisk så jobber jeg den helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 Så klart \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet August 10, 2005 Share Skrevet August 10, 2005 Tenkte på det , men jammen meg ikke sikker. er litt sur for at ikke tatoo messa var nå ihelgen også slik som det var i fjor... men men bra helg blir det i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå